icon/

Kolej Gondolowa nieczynna. Zapraszamy na weekend 9:00-16:00.

Tor saneczkowy nieczynny.

NARCIARSTWO BIEGOWE

Izerski Szlak Narciarstwa Biegowego

Bilet Narciarza Biegowego w dwie strony -  40 zł

Moda na zdrowy tryb życia niezwykle przyczyniła się do wzrostu popularności narciarstwa biegowego w Polsce. Dla osób lubiących przyrodę, wędrówki oraz uczucie lekkiego zmęczenia, biegówki są optymalnym rozwiązaniem. Do wzrostu popularności nart biegowych przyczyniła się zarówno „moda na zdrowie”, jak i długa zima oraz sukcesy naszych sportowców na olimpiadzie.

Dzięki naszej 10km trasie "Izerski Szlak Cietrzewia", która zaczyna się na górnej stacji Kolei Gondolowej, możecie w ławy sposób dostać się na Polanę Izerską, Chatkę Górzystów, a nawet Jakuszyc, przemierzając najpiękniejsze odcinki Gór Izerskich.

Izerski Szlak Cietrzewia:

Z górnej stacji kolei Ski&Sun zjeżdżamy asfaltową drogą w dół SZLAKIEM ZIELONYM pod schroniskiem (uwaga! stromy zjazd) i skręcamy w lewo obok drewnianej budki. Za zakrętem od razu czeka nas pierwszy podjazd (1 km, śr. nach. 5 %), którym dojeżdżamy do Łącznika, najwyższego punktu trasy (1066 m n.p.m.). Tu kończy się droga asfaltowa i zaczyna szutrowa tzw. Droga Telefoniczna (SZLAK CZERWONY), którą przez 6 km jedziemy w dół (śr. nach. 3 %) i dojeżdżamy do POLANY IZERSKIEJ. Skręcamy w prawo na drogę asfaltową (SZLAK NIEBIESKI). Na najbliższym skrzyżowaniu skręcamy w lewo i zjeżdżamy w dół (SZLAK NIEBIESKI). Po lewej stronie znajduje się schronisko CHATKA GÓRZYSTÓW. Do tego etapu Ski&Sun przygotowuje dla Was izerski Szlak Cietrzewia. Dalsza jego część biegnie przez: przez HALĘ IZERSKĄ i torfowisko na schronisko Orle.

WARUNKI NA SZLAKU BIEGOWYM

Izerski Szlak Cietrzewia dołączył do Bílé stopy - Nejaktuálnější stav zimních běžeckých stop! Dzięki temu będziecie mogli na bieżąco sprawdzić, kiedy ostatni raz ślad na trasie biegowej został dla Was wyciśnięty. Informacje są bardzo wiarygodne, gdyż całość działa na zasadzie rejestratorów GPS umieszczonych w ratraku, który przygotowuje trasę.

SMS NEWSLETTER

Wpisz swój nr telefonu, a otrzymasz informacje bezpośrednio na swoją komórkę